hemmabra.blogg.se

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2018-01-21 11:05:11

Länge sedan jag kikade in, och det första jag ser är lilltjejen som sitter(!) och leker (!!), då börjar jag fundera på hur många månader det egentligen har gått sedan jag var hos er på tacos och bebis gos! Herregud I den här takten lär hon ha börjat dagis innan jag är tillbaka (eller har hon redan det?) 😂

Postat av: Malin

Publicerad 2018-01-21 11:06:25

Oj vilket spam, och jag kom inte ens fram till det jag skulle skriva från början! - Så fint det har blivit hos er nu 😊

Svar: Tack!
Vad kul att höra från dig!
Ja Skruttis växer så det knakar! Hon går nu så hennes pappa kommer ha fullt upp när han ska vara hemma när jag är på jobbet!
Ja nu är det inte jättemycket kvar innan vi är hyfsat färdiga här inne
hemmabra.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela